Tema: Re: Svedijoje - Defliacija
Autorius: abc
Data: 2014-04-26 00:37:39
On 25/04/14 13:56, Insane wrote:
> be to algos pakelimas kaip motyvacija trumpalaike.. Sako algos pakelima
> atsimena pora menesiu, o va sumazinta visa gyvenima :)

na taip, "dirbkim už dyką" gaidelė gaji Lietuvoje ir madinga :)
Aš už dyką tik čia rašinėju. Savo malonumui, kaip sakant. Ir tik dėl to,
kad greitai rašau. Ir tai, ilgai nesiruošiu to daryt - laikas per brungus.

P.S. Apie kokį "pakėlimą" čia kalbat, ponuli? Uždarbio statiškumas esant
pastoviai infliacijai ir yra atlygio sumažinimas, ar aš kažką painioju?
Gal ir neveltui užkabinom temą - atsiminsim visą gyvenimą? :)