Tema: Re: Svedijoje - Defliacija
Autorius: abc
Data: 2014-04-25 12:06:57
On 25/04/14 06:01, Vidas Makauskas wrote:
>  >
> Zmogau, matau tu neskiri lenko ir tomasevskininko. Jeigu visoks brudas
> kelia pavoju paciam Lietuvos valstybes egzistavimui tai juos reikia
> "mocit v sartyre", o ne mokestines lengvatas ir padidintus finansavimus
> skirti.

Bet tu nesiklausai, ką aš rašiau. Aš rašiau, kad jei yra problema
Vilniaus krašte su tuteišų skaičiais, juos reikia praskiesti tautiniais
lietuviais, kad ta grėsmė sumažėtų. Ar dabar jau suprantam viens kitą?

Tik tai daryti reikia su protu. Bet problema tame, kad musu
> valdzios smegenines prasideda nuo sedmenu ir neturi vaizdinio kaip
> Lietuva po truputi praranda savo valstybinguma. Turim tokia valdzia, nes
> pati visuomene nesupranta kas vyksta.
> O siokiu tokiu lenku gali drasiai laikyti mane, nes mano senelis buvo
> TIKRAS Varsuvos lenkas.
>
> Lietuvoje vyksta tie patys procesai kaip ir Ukrainoje. Tik labai
> suletintai.

Gal ir vyksta, bet čia gi patys vietiniai kalti, kad leidžia kitiems
(piktybiškai nusiteikusioms tautinėms mažumoms) jiems patiems ant galvų
lipti.