Tema: Re: Svedijoje - Defliacija
Autorius: abc
Data: 2014-04-21 23:43:25
On 21/04/14 19:22, RaR wrote:
> Ir vis tiek nesuprantu, kuo blogiau yra euras, nei tas pats euras per
> tarpininką - litą? Kaip tas pakeitimas visokius nedarbus didins?

Jau sakiau kuo blogiau - kaip toj reklamoj "Once you pop, you can't
stop!" Kelio atgal nėr.

Ir iš kur tas pasitikėjimas užsieniu, ir nepasitikėjimas vietiniais?

> O tavo žemėlapyje tos raudonos ir žalios zonos visiškai nieko nesako
> apie euro įtaką - juk ir vienos ir kitos yra eurozonoje. Išskyrus GB,
> kurioje yra ir raudona, ir žalia zonos. Ar ten Durham'e "euriškesni"
> svarai nei Oxfordšyre? Šiaip didžiausias nedarbas yra tose zonose, kur
> žmonės niekada nepersidirbdavo, o mažiausias - kur visuomet daug
> dirbdavo ir gerai gyvendavo.

Čia ne mano žemėlapis, bet, bent jau man, jis aiškiai parodo, kad
šiandien eurozonoje yra chaosas. Vietoje to, kad palaukti iki to chaoso
sprendimo, ir tada prisijungti su didesniu aiškumu, lietuvius kamuoja
kompleksas, kurį Zuokula per debatus tik paryškino: "nespėsiu į durnių
traukinį"...

O šiaip tai Marijos Žemėj yra dviguba problema: ir nedarbas aukštas, ir
atlyginimai žemi. Rezultate gali būti taip, kad apskritai nebus kas
dirba. Irgi sprendimas!