Tema: Re: Svedijoje - Defliacija
Autorius: Insane
Data: 2014-04-23 13:35:27
is principo taip, tik turesim moketi i bendra fonda, kita vertus turetu buti
mazesnes palukanos valstybei skolinantis. Labai nesigilinau daugiau, gal dar
kokiu pliusu minusu yra. Bet paprastiems gyventojams labai nesikeis, tik
sumos kitos bus ir bus nejauku kai gausim algas ir atsidarysi bankininkyste,
o ten kur kas mazesnes sumos :)