Tema: Re: Svedijoje - Defliacija
Autorius: RaR
Data: 2014-05-06 09:42:42
Tai daug ką galima ir reikėtų keisti, bet viskas - žmonių valioje. Jeigu
bendras lygis pakils, tuomet ir normalesnius politikus rinks, mažiau bus
korupcijos, mažiau visi ir vogs. O dabar - išsirenka valdžią, žadančią
populistines nesąmones, o paskui burnoja, kad gyvenimas blogas ir dėl to
vien ją kaltina.