Tema: Re: Svedijoje - Defliacija
Autorius: abc
Data: 2014-04-23 23:44:56
On 23/04/14 07:11, RaR wrote:
> Ir kuo ten tas "dulkinimas per eurą" pasireiškia? Kad prispaudė daryti
> rimtas reformas ir, pvz., Graikijos biudžetas jau proficitinis?

Pasireiškia dirbtiniu bedarbystės sukėlimu, visišku išbalansavimu. Vėl
apsimeti šlanga?

Ir kam tas biudžetas reikalingas proficitinis, galima paklausti, kai
vietinis verslas paskolom apsikrovęs ir tų skolų dar gerai nesumažinęs?
Tokiomis sąlygomis neturėti savo valiutos instrumento, kaip Graikija,
yra krachas. Kokia kaina tas proficitas pasiektas, tai nepasakei,
turbūt, specialiai? Išvedus paraleles su Lietuva: jau dabar sveikai
mąstančiam žmogui būti samdiniu Lietuvoje yra tolygu ubagystei, tai
jeigu mes kada, neduok Die, pakliūsim į analogišką situaciją Graikijai,
ir Tu man ciniškai pradėsi pasakoti apie profitinio biudžeto
reikalingumą prie 35proc. bedarbystės, žinok aš būsiu pirmas eilėje prie
Tavo įstaigos langų daužymo, o Tavo tokią politiką civilizuoto pasaulio
finansų analitikai irgi atitinkamai įvertins. Vidinė devalvacija
darbingų žmonių sąskaita, axujet'.