Tema: Re: Svedijoje - Defliacija
Autorius: abc
Data: 2014-04-21 15:03:45
On 21/04/14 09:11, RaR wrote:
> p.s.
> Kiek suprantu, ir vėl sieki dviejų vienas kitam prieštaraujančių dalykų
> - kad vidutinis atlyginimas kiltų, bet tuo pačiu metu kad darbo jėgos
> kaina būtų numušinėjama piginant valiutą? Na, jeigu tu užskaitai už
> atlyginimo padidėjimą jo nominalios reikšmės padidėjimą bet kokios
> vertės tugrikais, tuomet, aišku, tie dalykai visiškai suderinami.

Kažkoks emocionalus rytas. Blogai supranti: aš už tai, kad laikyti
pistoletą seife, vietoj jo padovanojimo kažkam. Tai nereiškia, kad tas
pistoletas bus kasdien naudojamas, bet vien mintis apie tai, kad jis yra
ir, reikalui esant, gali būti naudojamas, man leis ramiau miegoti. Bet
kai susirenka krūva visažinių ir ima aiškinti, kad tikrai žino, kokia
bus ateitis, negi ginčysies? Tada tik belieka pažiūrėti į Švedijos
situaciją, ir išvesti paraleles.