Tema: Re: Svedijoje - Defliacija
Autorius: abc
Data: 2014-04-29 01:04:38
On 28/04/14 05:48, Vidas Makauskas wrote:
>  >
> Kelinta karta pro sali del kainu ir atlyginimo. Lietuvoje dar nekainuoja
> automobiliu privalomas draudimas 1,000 euru/svaru, Lietuvoje dar
> nekainuoja vaiko mokslas 1,000 euru/svaru per menesi...

Aš tamstai galiu iškart pasakyt, kad vaiko mokslas LIETUVOJE kainuoja 6
tūkst į mėnesį. T.y. daugiau, nei 1,000 euru/svaru.... tai, kad ignorant
mokesčių mokėtojas to nemoka tiesiogiai, o per aplinkui, esmės nekeičia.

Mokydamas vaikus užsienyje, savo ruožtu, kaip bonusą gauni užsienio
kalbos nepriekaištingą mokėjimą, ir atvirumą pasauliui (galimybę
išmėginti jėgas holivude, tapti žinomu dainininku, ir pan - jei tai
anglų kalba), plius bilietus išvykti į bet kokį pasaulio kraštą tos
kalbos mokyti (kalba turi būti populiari).