Tema: Re: Svedijoje - Defliacija
Autorius: RaR
Data: 2014-04-25 09:50:49
Nežinau apie ką tu čia samprotauji, bet rašydamas  "nachaliavu" turėjau
omeny negrąžinamas pinigų injekcijas - visokias subsidijas ir nurašomas
skolas. Kai kažkam nereikia uždirbti išleidžiamų pinigų, tas niekada ir
neišmoksta dirbti. Graikai daug skolinosi ir per valstybinį sektorių
išlaidavo - dabar tegu atidirba nors dalį to ką išleido. Tai bus visiems
į sveikatą.

O TVF reikalavimai paprasti ir vienodi visoms šalims, kurioms skolina -
sutvarkyti biudžetą ir ekonomiką taip, kad skolos būtų grąžintos.
Atrodo, viskas elementaru ir logiška. Jeigu neprižiūri ir nekeli sąlygų,
labai dažnai įvyksta taip, kaip su ankstesnėmis Graikijos vyriausybėmis
arba kokiais janukovičiais - prisiimi paskolų kiek tau duoda, nelabai
net kreipdamas dėmesio į procentus, po to dalis tų pinigų kažkur
išgaruoja, dalis numetama liaudžiai kad labiau mylėtų valdžią. Kai tokia
valdžia pasitraukia, ji palieka šalį prie suskilusios geldos - skolos
milžiniškos, patiems nebeįmanoma net jų net aptarnauti. O dėl savo
valdžios veiksmų visada kalta ją išrenkanti ar kenčianti tauta.