Tema: Re: Svedijoje - Defliacija
Autorius: abc
Data: 2014-04-25 14:52:17
On 25/04/14 11:12, Vidas Makauskas wrote:

> Tai as ir parasiau apie tutaku mergele, kuria vyniojo per visus galus.
> Ten visai kitos kulturos zmones gyvena. Tai ir parleke mergele atgal i
> Lietuva, kad cia "paprasta" vaikina susirasti, nes ten jai jokiu
> perspektyvu.

Supratau. Man Lietuvoje būnant irgi atrodo, kad gyvenimas čia labai
paprastas (tiesa, gerąja prasme).

Kas dar man įstrigo ten viešint, ir apskritai su draugais bendraujant:
kad visi vadina "pan", pas juos visi ponai!

> Tu turi draugus, o as gimines, kurie jau prie Gorbaciovo rankomis tryne
> ir apie unija kliediejo. Tai jiems kraujyje.

Taigi turim jau uniją - per ES.

>  >
> Kulturiniai skirtumai astronominiai. Integracijos nebutu, nes tave
> integruotu kaip suvalku lietuvius

Kad jie įsivaizduoja esantys Lenkijos-Lietuvos valstybės pagrindas, tai
,turbūt, faktas. Tai nereiškia, kad tos valstybėje lenkų buvo vyraujanti
kalba, ir dar reikėtų gerai paskaičiuoti, kiek lietuvių virto lenkais ir
yra nusavinti. Šiai dienai mes turim gerai išreikštą kultūrinį savitumą,
bet jį saugot reikia. O kad saugotum šiandien, turi būti ubagu.
Nepatinka man ši priešprieša.

O dėl integracijos - pats turi rūpintis. Jei ima visą regioną, tai jie
neuždraus lietuvių kalbos, kaip rusai darė. O jei atvykai vienas pats
savo noru, tai ir pats rūpinkis integracija ir lietuvybe, niekas už tave
to nepadarys.