Tema: Re: Svedijoje - Defliacija
Autorius: RaR
Data: 2014-04-23 09:06:49
Nelabai suprantu apie kokius čia dulkinimus ir transferus įsivedus eurą
samprotauji.

Dėl atlyginimų, tai tingiu knaisiotis po statistiką, bet kiek sekiau BVP
vienam gyventojui, tai po truputį vejamės vidurkį. Labiausiai dabar
nusivylę tie, kurie tikėjosi, kad tas gyvenimo lygis pas mus pakils
labai greitai ir savaime. Tai tikrai ilgas procesas, reikalaujantis daug
mūsų pastangų, turime pasikeisti patys, daug ko išmokti, keisti savo
mąstyseną ir įpročius. Bet kai kurių Europos šalių gyvenimo lygiu,
turbūt, niekada nepavysime tiesiog dėl savo nacionalinių ypatumų, o ne
dėl kažkokių išorinių jėgų kaltės. Pvz., paėmus Italiją - ta pati šalis
jau daug metų, iš esmės ta pati valdžia, tie patys įstatymai, o kiek
pinigų bekištum į Pietus, vis tiek jie materialiniu gyvenimo lygiu
nepriartėja prie Šiaurės. Nors šiaip jau galima ginčytis kas geriau
gyvena, jei vertinsi ne tik materialinių gėrybių kiekį.