Tema: Re: Svedijoje - Defliacija
Autorius: abc
Data: 2014-04-28 02:17:00
On 27/04/14 19:06, NicMC wrote:
> Neatsibodo judviem? Darbo rinka, todėl ir yra vadinama "rinka", kad
> kainą reguliuoja paklausa/pasiūla koeficientas. Nechuj prisieškot
> kažkokių nesamonių. Darbininkui yra mokama tiek, kad nebūtų pigiau kito
> darbininko susirast. tšk. Visiškai dzin, kokiose pareigose darbininkas yra.

Man neacibodo :)

Tiesiog susiduriu su dviejų stovyklų žmonėmis Lietuvoje. Pirmoji yra
ubagai (visi samdiniai, suduriantys galą su galu, netgi smulkių įmonių
vadovai turi kombinuoti), antroji - uždirbantys 10K per mėnesį (dirba sau).

Jeigu tamsta galvoja, kad nei Tavo, nei Tavo vaikų situacijų ši nepatogi
teisybė neliečia, tai giliai klystat (:

P.S. jeigu tamstai visiškai dzin, tai turėjote patylėti ir susirasti
kitą forumo atšaką.

P.P.S. truputį pradeda užp1sti tas pizdelinimas apie rinką ir su tuo
susiję vergo sindromai (samdau už brangiau, po to nabagas įkliuvęs vis
man atiduoda kas metai). Nenori pamintyt kokia rinka bus kai Putinas ateis?