Tema: Re: Svedijoje - Defliacija
Autorius: Vidas Makauskas
Data: 2014-04-24 08:12:24
2014-04-23 23:31, abc rašė:

> Su Italijos pietumis nėra nieko blogo apart to, kad jie užsiauginę
> mafiją, kurios atsikratyti negali. Jeigu ta mafija dingtų, tai gal jie
> ir užgyventų to turto, nes dabar kiekvienas verslas stogą moka, kaip
> Lietuvoje 1995aisiais. Bet ten pasakiškai gražu..... turizmui ideali vieta.

Pas tave supratimas apie mafija kazkoks iskreiptas. Sicilijos mafija,
lyginant su uspaskichinemis, paksinemis ir pan. grupuotemis Lietuvoje,
kaip vaikeliai pries visko gyvenime patyrusius recydyvistus. Jau vien
del to, kad Lietuvoje recydyvistai turi valdzia, o ten regioninio lygio
nusikalteliai, kurie bet kuriuo metu gali buti sutramdyti.