Tema: Re: Svedijoje - Defliacija
Autorius: abc
Data: 2014-04-29 01:53:17
On 28/04/14 05:42, Vidas Makauskas wrote:

> Visu pirma, ir svarbiausia, tokiose salyse kur ekonomika pacioje
> uzuomazgoje, verslas turi uzsidirbti minimuma, kad galetu dalintis su
> samdomais darbuotojais. Kokia prasme maitinti samdinius, jeigu pats
> gyveni chrusciovkeje ir vazineji su 10 metu senumo masina?

Tai aš apie tai ir kalbu. Verslas turi daugiau uždirbti, bet juk
darbuotojai nekalti, kad jis dar neuždirbo, t.y. tik mezgasi, o laikas
bėga visiems. Man atrodo, kad Lietuvoje verslas labai koncentruotas,
t.y. turtingų ir rimtai uždirbančių įmonių akcijos sutelktos kelių
tūkstančių žmonių rankose. Bet tai po truputį gerėja jaunąjai kartai
ateinant..

Na, ir aišku, mokestinė sistema turi padėti ne tik verslui, bet ir
žmonėms: skatinti taupymą ir investavimą. Maldeikienė grįžo iš Vietnamo
visa sužavėta, įdomūs jos pamintyjimai apie tai, iš ko jų turtai krovėsi.