Tema: Re: Svedijoje - Defliacija
Autorius: Vidas Makauskas
Data: 2014-04-28 08:33:33
2014-04-26 00:18, abc rašė:
> Lietuvos problema yra ta, kad a) arba pelno iš tiesų nėra - vadinasi
> verslas apskritai prastai dirba, arba b) pelno yra, bet kai galima juo
> nesidalinti, tai ir nesidalinama (vadovai-akcininkai blogai dirba ir
> nemato reikalo investuoti į personalą), nors darbuotojams mokamas
> vidutinis atlygis neretai būna žemiau ribos, iš kurios galima išgyventi
> (tokia statistika). Pažįstu vieną veikėją iš giminės, kuri dirba šiaip
> sekretore už 1000 LTL provincijoje. Sako, jai patinka darbas. Su vyru
> augina du vaikus (vyras uždirba daugiau), pensijinio amžiaus tėvai
> [...]
Provincijoje sekretore uz 1000 litu? Tai cia juk jai pasiseke. Dukra
Anglijoje baige 1,5 universiteto. Po baigimo pagal specialybe rado darba
tik po puses metu pas kinieti neoficialiai uz 600 svaru. Po pusmecio
gavo darba pas pakistanieti uz 800 svaru oficialiai. Ji mane, kad geras
atlyginimas yra bent 20,000 svaru per metus. Dar po puses metu
isidarbino Liuksemburge uz 1,500 euru. Prieme vien del to, kad mokejo
dar ir prancuzu kalba. Po puses metu atleke atgal i Lietuva. Cia jos
draugai klause kas atsitiko? O ji net paaiskinti DRAUGAMS nesugebejo,
kad imigrantas ten didesnis ubagas uz vietine padugne.

Jos pusesere dirba Londone Sony studijoje montuotoja uz 1,500 svaru. Dar
tiek pat kas menesi tevai jai siuncia, kad aprupinti minimalius poreikius.

Kaip Anglijoje baudziauninkai gali pasiekti 4000 litu atitikmeni net
negaliu isivaizduoti.