Tema: Re: Svedijoje - Defliacija
Autorius: Vidas Makauskas
Data: 2014-04-25 07:51:27
2014-04-25 01:14, abc rašė:

> Su sąlyga, kad euras išgyvens ateinančius 5+ metus.
>
> O tikrai manai, kad Putinas taip darytų Lietuvoje? Aš tai nemanau, manau
> Latvijoje ir Estijoje - tai taip. Bet ne pas mus.

Latvijoje ir Estijoje zmogeliukams butu zymiai sudetingiau, nes ten
pries jega priespastatomas intelektas. Lietuvoje gi nei to, nei to nera.
Putinui Lietuva pertraukti yra daug kartu lengviau, negu Ukraina. Ziurek
kiek jis vargsta Rytu Ukrainoje. Vargsta tik del to, kad jam reikalinga
ne tik Rytu Ukraina, bet visa. O Vakaru Ukraina tai pokario Lietuva. Ten
po tokiu sposu gali atsitikti, kad rusams bus perreztos gerkles. O
Lietuvoje ziurek, visokie kirkilai, paksai, uspaskiai, tomasevskiai
atvirai ir grubiai naikina valstybes suveriniteta ir niekas jiems
gerkliu neperrezia nors BK ir Konstitucijoje aiskiai parasyta

BK 118 straipsnis skelbia, kad „tas, kas taikos metu padėjo kitai
valstybei ar jos organizacijai veikti prieš Lietuvos Respubliką – jos
konstitucinę santvarką, suverenitetą, teritorijos vientisumą, gynybos ar
ekonomikos galią, baudžiamas laisvės atėmimu iki septynerių metų”.

3 straipsnis
Niekas negali varžyti ar riboti Tautos suvereniteto, savintis visai
Tautai priklausančių suverenių galių.
Tauta ir kiekvienas pilietis turi teisę priešintis bet kam, kas
prievarta kėsinasi į Lietuvos valstybės nepriklausomybę, teritorijos
vientisumą, konstitucinę santvarką.
-
Siandien Lietuvos partizanai neturetu poilsio vykdydami savo pareigas
Tevynei. Nera tokiu. O ka turime?

Paziurekime ka mazarasciai tomasevskininkai Delfyje komentuoja:

lenke ana 2012-10-23 12:56
pridurkai nori turėti konfliktą - kaip Serbijoje, kaip Moldovoj, kaip
Sirijoje, kaip Ispanijoje, kaip Gruzijoje, kaip Armėnijoje su
Azerbaidžanu, kaip Turkijoje ir daug daug kitur kur yra skirtingu etno
grupių gyv, vienoje valstybėje ,, tada prašom .. bandyk tiesioginį
valdymą įvesti. :)

O cia labai geras blogas apie Lietuvos valstybe ir jos visuomene vis
ginirojancia ikanomika:

http://esavicius.blogspot.com/2012_06_01_archive.html

Geras pavyzdys kaip besmegenius ukrainiecius Putinas patvarkys be
"triuksmo ir dulkiu". Tik tas procesas dar tesis eile metu. Nera ko
stebeti. Kuo ilgiau tempsi tuom Ukraina labiau prinoks, kad prarasti
savo valstybinguma. O procesas sis prasidejo anksciau, negu Tymosenko
pasirase zalinga Ukrainai duju sutarti.