Tema: Re: Svedijoje - Defliacija
Autorius: abc
Data: 2014-05-05 23:25:13
On 29/04/14 07:41, Vidas Makauskas wrote:

> Vaikui suformuoti jo seimoje nepilnavertiskumo kompleksai virsta i sieki
> irodyti, kad kazko vertas pinigu verte. Kitu atveju - degtineje.
> Visuomene, kurioje ekonomika turi buti ekonomiska, turi problemu su
> psichika.

Vat aš abiejų jūsų pasisakymus perskaičiau, ir jie man tik patvirtina,
kad LTU tikrai ubagų kraštas dar liks kurį laiką. Nes nereikia manęs
mokyti, kaip gera balansuoti ties darbu/šeima, ar kad nereikia
persidirbti, nes degtinaitėj laimę rasi. Aš kalbu apie darbo jėgos
bendrai nedevalvavimą. Vienas pašnekovas labai gina liniuotę (litą) nuo
devalvacijų, bet kad visą šį laiką vyksta darbo jėgos vos ne
devalvavimas - niekam nė motais. Kuo daugiau vietinių rasis, ir kuo tie
vietiniai daugiau atlyginimo uždirbs (nebėgdami kažkur), tuo mes
artinsim valstybę prie civilizuoto pasaulio. Kol kas, kaip matau, net
iki elementaraus suvokimo - toloka. Kažkoks necivilizuotas litoffciškas
patosas gaunas.

P.S. Pasikartosiu, kad apsiputotumėt: "Piniguose laimė". Nes apie savo
visų gerovę šnekam. Nekiškit čia bažnyčios ir negąsdinkit velniais.
Kiekvienas, kuris nenori pinigų - yra arba melagis*, arba tiesiog kvailys.

*vis tiek tų pinigų iš kažkur susiveikia. "Nepilnavertiškumo
kompleksai", etikmat'.