Tema: Re: Svedijoje - Defliacija
Autorius: abc
Data: 2014-04-29 00:10:03
>  >
> Nesusiduriai su lenkais tai ir nezinai kas yra lietuviu kalbos
> draudimas. Tai, istatymiskai tu turesi galimybe tureti lietuviska
> pavarde. Bet bijosi. Kaip Suvalkuose. Ar prie ruso tau draude tureti
> lietuviska pavarde?

prie ruso buvo blogiau - uždraudė kalba ir knygas.

ir ko ten žmonės bijo Suvalkuose?

 > Kad jie įsivaizduoja esantys Lenkijos-Lietuvos valstybės pagrindas,
 >tai ,turbūt, faktas. Tai nereiškia, kad tos valstybėje lenkų buvo
 >vyraujanti kalba, ir dar reikėtų gerai paskaičiuoti, kiek lietuvių
 >virto lenkais ir yra nusavinti. Šiai dienai mes turim gerai išreikštą
 >kultūrinį savitumą, bet jį saugot reikia. O kad saugotum šiandien,
 >turi būti ubagu. Nepatinka man ši priešprieša.

 >Nepatinka priespriesa? O kas tau trukdo pripazinti esant lenko
 >baudziauninku?

O lenkai čia prie ko? Žmonės išvažiuoja ir uždirba po 20 tūkst į mėnesį
šeimose, ir tokie atvejai nereti. Jei lieki saugoti pagonybės, tai būsi
apdovanotas 5000 į mėnesį, su privačia sveikatos apsauga ir dar daug
kuom ir galimybe visa tai palikti vaikams. Kur čia kažkokie privalumai,
ar toleriagiškumas? Gal labiau - debilizmas?