Tema: Re: Svedijoje - Defliacija
Autorius: Vidas Makauskas
Data: 2014-04-25 08:01:42
2014-04-24 23:54, abc rašė:
> aš maniau, kad mes čia apie lenkų grėsmę regione kalbėjom? :)

Zmogau, matau tu neskiri lenko ir tomasevskininko. Jeigu visoks brudas
kelia pavoju paciam Lietuvos valstybes egzistavimui tai juos reikia
"mocit v sartyre", o ne mokestines lengvatas ir padidintus finansavimus
skirti. Tik tai daryti reikia su protu. Bet problema tame, kad musu
valdzios smegenines prasideda nuo sedmenu ir neturi vaizdinio kaip
Lietuva po truputi praranda savo valstybinguma. Turim tokia valdzia, nes
pati visuomene nesupranta kas vyksta.
O siokiu tokiu lenku gali drasiai laikyti mane, nes mano senelis buvo
TIKRAS Varsuvos lenkas.

Lietuvoje vyksta tie patys procesai kaip ir Ukrainoje. Tik labai suletintai.