Tema: Re: Svedijoje - Defliacija
Autorius: abc
Data: 2014-05-06 00:10:57
On 29/04/14 06:36, Linas Petkevičius wrote:

> O vienas is ju be rankyciu ir kojyciu, kad pats neuzsidirba?

Taip, vienas be rankyčių ir kojyčių (tiesiogine to žodžio prasme -
amputuotos). Ką siūlai?

> As neverkiu, kaip man islaikyti ir nemanau,akd man kazkas skolingas ta
> islaikyma.

Egoistinis požiūris. Kaip manai, pvz kiek uždirba ir turėtų uždirbti
tavo kiemo policininkas? Ar čia "Moja chata s kraju, nichego ne znaju"?
O kodėl manai, kad aš asmeniškai skundžiuos kažkuo?

Apskritai - kas čia kalba apie kažkokias skolas? Nuo kada visos samdomo
darbo jėgos nudevalvavimas bendrai šalyje yra kažkuo susijęs su kažkieno
skolomis? Juk uždirba visi bendrai (per capita) mažai? Kodėl TU manai,
kad kažkas iš tavęs nori kažką atimti, jeigu tokią problemą kelia (o
tokia problema aiškiai yra, nėra ko apsimetinėti tik savo interesų
žiūrint)? Kas čia per vergo sindromas?