Tema: Re: Svedijoje - Defliacija
Autorius: Vidas Makauskas
Data: 2014-04-29 08:15:27
2014-04-29 01:53, abc rašė:
> Tai aš apie tai ir kalbu. Verslas turi daugiau uždirbti, bet juk
> darbuotojai nekalti, kad jis dar neuždirbo, t.y. tik mezgasi, o laikas

Darbuotojai kalti yra tuom, kad reikalauja is verslo to ko verslas
NEGALI jiems duoti.

> bėga visiems. Man atrodo, kad Lietuvoje verslas labai koncentruotas,
> t.y. turtingų ir rimtai uždirbančių įmonių akcijos sutelktos kelių
> tūkstančių žmonių rankose. Bet tai po truputį gerėja jaunąjai kartai
> ateinant..

Visiskai desningai. Kai i valdzia renka zmones, kurie skelbia, kad:
1 pirmas milijonas negali buti svarus
2 korupcijos nebus, jeigu i valdzia rinks turtingus
3 man uz tai pinigu nemoka
4 ekonomika turi buti ekonomiska
Imam pastaraji teigini, kuris Lietuvoje skelbiamas kitokia forma. Bet
jis reiskia, kad eilinis zmogus yra kaip darbo priemone. Panasiai kaip
stakles. Kad efektyviai isnaudoti jos turi dirbti 3 pamainomis, o kai
baigs savo resursa, priduoti i metalo lauza ir pakeisti naujomis
geresnemis. Ir baudziauninkai balsuoja PATYS NIEKIENO NEVERCIAMI uz
tokia savo dalia.

> Na, ir aišku, mokestinė sistema turi padėti ne tik verslui, bet ir
> žmonėms: skatinti taupymą ir investavimą. Maldeikienė grįžo iš Vietnamo
> visa sužavėta, įdomūs jos pamintyjimai apie tai, iš ko jų turtai krovėsi.

Vietname nebuvo lozungo, kad ekonomika turi buti ekonomiska, jokiu
pavidalu. Nezinau kaip Kinijoje. Bet Japonijoje 80 % ukiu tera 25 aru
dydzio. Ar Japoninjoje ekonomika ekonomiska? Tai antraeilis
nereiksmingas klausimas. Prmaeilis - mentaliteto skirtumai.
Baudziauninkas yra neigalus sukurti savo valstybes nuo dievo.