Tema: Re: Svedijoje - Defliacija
Autorius: RaR
Data: 2014-04-22 09:30:11
Tai gal pasidairyk ir į šalis ne Eurozonoje - ten rasi ir dar aukštesnio
nedarbo, ir dar mažesnių atlyginimų. O eurozona kol kas kaip tik
apsitvarkė, nors dar prieš metus-kelis skepticizmo buvo labai daug.
Žlugtų euras, vėl grąžintume litą ar pereitume prie kitos valiutos.
Vėlgi, nematau didesnių pavojų žlugti eurui nei juo paremtam litui, nes
esamoje situacijoje su euru automatiškai žlugtų ir litas, o jis turi ir
savų papildomų rizikų, kas jį automatiškai daro nepatikimesne valiuta
nei euras. Netgi jei litas nebūtų susietas su euru, Lietuva tokiu atveju
atsidurtų tikrai ne mažesniame ekonominiame chaose nei eurozonos šalys.