Tema: Re: Svedijoje - Defliacija
Autorius: Sail
Data: 2014-04-23 09:23:41
Molodec, uzsidejai pliusa del italijos pietu. Jie tikrai ten skersa deje, ir
finansiskai gyvena prasciau, bet kai pabendrauji su jais, pasedi kartu prie
stalo - tikrai gyvena daug geriau negu siaureje. Smegenine pietieciu
laimingesne, nera fiksuota vien ant turtiniu vertybiu. Labai man truksta
tokio gyvenimo budo lietuvoj.