Tema: Re: Svedijoje - Defliacija
Autorius: RaR
Data: 2014-04-22 09:39:45
Jeigu valdžia pastoviai išleis žymiai daugiau nei sugebės surinkti, tai
ir turėsime Graikijos variantą, nesvarbu kokia pas mus bus valiuta.
Jeigu ne - su skolomis viskas bus gerai. Tai ir litų, bei kitų valiutų
masė atspausdinta banknotų spaustuvėje, o ne Dievulio numesta - tai ne
paslaptis ne tik tau.