Tema: Re: Svedijoje - Defliacija
Autorius: abc
Data: 2014-04-23 23:30:02
On 23/04/14 07:06, RaR wrote:
> Nelabai suprantu apie kokius čia dulkinimus ir transferus įsivedus eurą
> samprotauji.

Transferai reikalingi elementarūs: kuomet Bezdonyse pritrūksta pinigų
mokyklai, ar dar kažkam, Vilnius atsiunčia dotaciją. Ne paskolą, o
dotaciją. Tas pats ir su ES: jeigu mes sutarėme būti bendra valstybe,
tai prašom Bavarijos pilvūzai siųsti man transferus bedarbystei ES lygiu
lyginti.

Ar supratai dėl dvigubų ES standartų - tokių standartų neturi nė viena
kita pasaulio federalinė sąjunga? Tik nereikia man pasakų sekti apie
darbščius vokiečius.