Tema: Re: Svedijoje - Defliacija
Autorius: abc
Data: 2014-04-28 02:43:01
On 26/04/14 07:54, Linas Petkevičius wrote:
> Ok, galim kalbeti apie kvalifikuotus, bet lengvai pakeiciamus. Tokiu
> irgi nedaug? Nu taip - visi pizdiec koke mes cia afigeni newsuose.

Kadangi pats anksčiau užsiminei apie tai, kad remti reikia tik nerealiai
pelnui įtaką turinčius darbuotojus (pardavimo vadybybininkus? ir
buhalterius, vedančius dvibugą buhalteriją?), tai natūralu, kad tokių
bus mažuma, o kitiems ir lieka tik "rinkos kaina". Klausimas retorinis
ir man nesuprantamas: ką jie tose įmonėse veikia? Laukia patogios progos
emigruoti, ar vaidina, kad remti kažką kitą yra kažkoks nenusakomas
gėris, už kurį kunigėlis bažnyčioj sekmadieniais atlygina?

Čia, tiesą sakant, visai nukrypom nuo temos. Niekam, manau, neįdomu kas
už ką ir kiek samdo, tai yra jų vidaus reikalas. Bet klausimas išlieka:
kodėl tokios xujovai mažos vidutinės algos daugumos specialybių ant
Lietuvos? Jeigu tų darbuotojų, anot tamistos, tokie žvėriški pertekliai,
kodėl jų tiek prikepta ir kodėl tie prikepti skaičiai vis laikosi
tokiomis pat rinkos kainomis, paskutinius kad ir 10 metų? Ar čia juos be
perstovos vis kepa ir kepa, nors gyventojų skaičius, kaip rodo
statistika, mažėja?

Žinau, kad tamstai nepatinka tai girdėt, bet visgi klausimas
visuomeniškai svarbus.