Tema: Re: Svedijoje - Defliacija
Autorius: abc
Data: 2014-04-28 02:52:42
On 26/04/14 20:11, RaR wrote:
> Kai atlyginimai nukris tiek, kad apsimokės juos samdyti arba socialinės
> pašalpos sumažės tiek, kad apsimokėtų dirbti už mažesnį atlyginimą,
> tuomet ir nukris tas nedarbas. Arba pradės dirbti taip gerai ir
> produktyviai, kad jų produkcija bus paklausi rinkose ir mokant gerus
> atlyginimus.

O kiek mes lauksim? 20 metų? Aš jau sakiau, kad pigiausias kelias yra
vokiečiams duoti pinigų graikams neatlygintai. Antraip graikams bus
sunku ir jų atsigavimas truks ilgiau, bus mažiau prognozuojamas ir
kainuos brangiau (švaistomi ištekliai). Plius tokia politika
periferijose sukels defliaciją. Jeigu vokiečiams px, kaip gyvena jų
eurozonos kaimynai, galiu užtikrinti, kad jiems bus px kaip gyvena LTU.