Tema: Re: Svedijoje - Defliacija
Autorius: Vidas Makauskas
Data: 2014-04-23 10:03:44
2014-04-23 00:06, abc rašė:

> Tai tamstai nereikėjo užsiimti statybų verslais, čia toks pranešimas?
> Tai kaip yra visgi? Work is futile? Ar Arbeit macht frei?

O prie ko cia as? As iliuziju neturiu ir niekada Lietuvoje neturesiu
verslo. As turejau omenyje, pavyzdziui, besisukancius prie atomines. Jie
man - aferistai nors patys jie taip negalvoja. Aferistas man ir Adamkus
su savo tomasevskine rytu europos lyderyste... Gerai, kad JAV sureagavo
ir atsiunte psichiatrus Ukrainios klausimu, nes kilusi isterija kele
negriztamus procesus. Krymas jau prarastas amziams.