Tema: Re: Svedijoje - Defliacija
Autorius: amenox
Data: 2014-04-23 15:44:04
Sail, nu nebūk kaip mažas vaikas. :) Jei išaugs kainos nuvažiuosi į Lenkiją
ir ten pigiau nusipirksi. Na tu logiškai pagalvok - koks navaras kelti
kainas kai aplink nieks to nesiruošia daryti? Čia tik dėl apvalinimo kažkiek
gal kas ir sužais, bet ten daug neįmanoma prižaisti. Asmeniškai aš,
sužinojęs kad mane kažkur ant to apipiso, ten gyvenime nieko nepirksiu, ir
daugelis manau taip darys, skant jei kas nori išlošt kelias kapeikas ant to
tai valio, vėliavą jam į rankas. :)