Tema: Re: Svedijoje - Defliacija
Autorius: abc
Data: 2014-05-06 00:04:20
On 28/04/14 22:43, Linas Petkevičius wrote:
> Ne, neskatina. Jei darbdavys matys, kad darbuotojas reikalingas ir
> matys, kad islaikyti ji galima mokant tik daugiau - mokes. Negi
> nesuprantama?

Smalsumo dėlei: ir kiek tokių užmatei pas save?

Man nesuprantama, kaip galima taip ilgai aiškinti tokį elementarų
dalyką, kaip ubagų valstybėje esantį reikalingumą darbo užmokesčio
kasmetiniam kilimui esant pastoviai infliacijai. Čia panašiai, kaip
mintis apmokestinti tuos žmones, kurie iš savo pajamų negali išgyventi.
Ar tu vienas iš tų, kurie mano, kad Lietuva suklestės kaip
gamybos/(koncentruoto?)eksporto šalis?