Tema: Re: Svedijoje - Defliacija
Autorius: abc
Data: 2014-05-05 23:16:39
On 29/04/14 07:22, RaR wrote:
> Indijoje komunizmas jau prieš kiek laiko pasibaigė, o ekonomika gan
> stipriai vystosi.

Aha, vystosi. Bet ten vistiek baisus komunizmas (=jovalas, mano akimis).
Jie, berods, tik dabar suvokė, kad gal užsienio supermarketai ir
reikalingi bei ne tokie pavojingi? Tam, kad MILIJARDAS žmonių gyventų
pakenčiamai (kaip Kinijoje), jiems dar dešimtmečius vystytis...

Beje, aš nesuvedu progreso/regreso į ekonomiką: ką išvardinau prieš tai
daug smarkiau nei ekonominiai ideologiniai dalykai "kala į klyną": kastų
problema, moterų žaginimai gatvėse, smarvė tik išlipus iš aerouoste...o
kur beprotiškas kyšininkavimas. Ir vaidina jie tokius geraširdžius, vos
ne šventuoliai. Apie tai, kaip outsourinto banko IT padalinys prekiavo
klientų kreditkių informacija, jau nekalbu. Todėl ir kalė jiems į klyną
Filipinai - pasiėmė tiesiog krūvas darbo sutarčių. Nes ten žmonės
civilizuotesni? Filipinai šiandien konkurentai LTU helpdeskams. Vot tep vat.