Tema: Re: Svedijoje - Defliacija
Autorius: Vidas Makauskas
Data: 2014-04-29 08:20:45
2014-04-29 00:10, abc rašė:

> prie ruso buvo blogiau - uždraudė kalba ir knygas.

As prie caro negyvenau ir kaip ten buvo nepatyriau

> ir ko ten žmonės bijo Suvalkuose?

O tu pats nuvaziuok ir padek geliu ant Lietuvos savanoriu kariu kapu.
Kodel to nesi padares ne karto gyvenime. Juk draugu turi Lenkijoje.
Vazineji. O va lenku vairuotojas, nediskutuoja "astronominemis" temomis,
bet susiranda Pilsudskio kapa, nuvalo ji su Lietuvos veliava ir padeda
geliu. Uz toki poelgi Lenkijoje gautum 5 metus uz grotu, o ten sedintys
lenku vairuotojai jau tikrai tave pamokytu kaip reikia gerbti lenkiskuma.