Tema: Re: Svedijoje - Defliacija
Autorius: Vidas Makauskas
Data: 2014-04-28 08:09:48
2014-04-25 14:52, abc rašė:

> Supratau. Man Lietuvoje būnant irgi atrodo, kad gyvenimas čia labai
> paprastas (tiesa, gerąja prasme).

Tai tau dar labiau patiktu gyvenimas Rusijoje, nes ten jis dar paprastesnis.

> Kas dar man įstrigo ten viešint, ir apskritai su draugais bendraujant:
> kad visi vadina "pan", pas juos visi ponai!

O ka reiskia senjoras, arba seras... Lietuvoje, greiciausiai, kazkada
egzistavo atitikmuo - seimininkas.

> Taigi turim jau uniją - per ES.

Nors tu man tasyk kuola ant galvos, bet nejauciu as tos unijos. Savoka
unija tinka tik lietuvos baudziauninkui prie lenkisko pono. Net
tomasevskininkai tik tokius santykius isivaizduoja. Daugiau pasaulyje
uniju buti negali.

> Kad jie įsivaizduoja esantys Lenkijos-Lietuvos valstybės pagrindas, tai
> ,turbūt, faktas. Tai nereiškia, kad tos valstybėje lenkų buvo vyraujanti
> kalba, ir dar reikėtų gerai paskaičiuoti, kiek lietuvių virto lenkais ir
> yra nusavinti. Šiai dienai mes turim gerai išreikštą kultūrinį savitumą,
> bet jį saugot reikia. O kad saugotum šiandien, turi būti ubagu.
> Nepatinka man ši priešprieša.

Nepatinka priespriesa? O kas tau trukdo pripazinti esant lenko
baudziauninku?

> O dėl integracijos - pats turi rūpintis. Jei ima visą regioną, tai jie
> neuždraus lietuvių kalbos, kaip rusai darė. O jei atvykai vienas pats
> savo noru, tai ir pats rūpinkis integracija ir lietuvybe, niekas už tave
> to nepadarys.

Nesusiduriai su lenkais tai ir nezinai kas yra lietuviu kalbos
draudimas. Tai, istatymiskai tu turesi galimybe tureti lietuviska
pavarde. Bet bijosi. Kaip Suvalkuose. Ar prie ruso tau draude tureti
lietuviska pavarde?