Tema: Re: Svedijoje - Defliacija
Autorius: Vidas Makauskas
Data: 2014-05-06 08:38:38
> Aha, vystosi. Bet ten vistiek baisus komunizmas (=jovalas, mano akimis).
> Jie, berods, tik dabar suvokė, kad gal užsienio supermarketai ir
> reikalingi bei ne tokie pavojingi? Tam, kad MILIJARDAS žmonių gyventų
> pakenčiamai (kaip Kinijoje), jiems dar dešimtmečius vystytis...

Ir velgi galiu papriestarauti. Serti ubagus yra zalinga patiems ubagams.
Jie tuomet ipranta gyventi kaip kolukio fermu versiai. O reikalavimai
tai oho. Tai yra pagrindine emigracijos is Lietuvos priezastis. Ir
kitaip buti negali. Ubagas susiformuoja ubagu seimoje. Mokykla tam
jokios itakos neturi, nes mokykloje vyksta mokymo procesas, kuriame nera
auklejimo. Lietuvis su viduriniu issilavinimu yra visikai neparuosatas
savarankiskam gyvenimui.