Tema: Re: pamirsau kas vairavo
Autorius: Tomas
Data: 2017-12-10 21:45:40
o jau verksmo ir asaru :DD
taigi tu kietas ir viska zinai kaip reikia, eik i tuos kabinetus ir pisk
prota/verk ten, o ne cia i forumiuka rypauk. rado kur uzuojautos ieskot :DD
kazi kiekvienas, gaves blica, cia pradetu floodint, kitoms trydoms vietos
neliktu

"CodeC"  parašė naujienų news:p05lur$ffr$1@trimpas.omnitel.net...

nezinau. 'taskas' net neivardintas pranesime. geram mintis - bent jau
koordinates irasyt, siais laikais jauciu super sudetinga su ta brangia
iranga, nupirka uz mano sumoketus mokescius?
cia ir yra visuma - gal as blet jau be kojos? vistiek turiu eit
'susizinot' pazeidimo vietos ir aplinkybiu pas stora teta i kabineta?
nes siais laikais nesugeba net pranesimo adekvataus surasyt - kelio
pavadinimas, kilometras ir masinos numeris. pries pusantro menesio.
gal jau zenklus pakeite, gal kelia jau remontuoja, gal jau masina du
kart parduota, gal dar kas? cia realiai - siuolaikine sistema? dirbanti
visuomenes labui? ar kam?