Tema: Re: pamirsau kas vairavo
Autorius: Ignas
Data: 2017-12-05 10:13:22
zinau atveji kai keliukai (kauno tarp kitko) susimove, bet per teismus
vistiek issilaize ir nubaude nekalta, nors ir irodymai buvo, kad tokiais
paciais numeriais kitas auto fiksuotas, ir patys keliukai savo parodymus
keite (buvo irasas pirmakart "pazeidejui" pas juos nuvykus, teisme
kalbejo visai kitka). o tu cia putojies kad pastu fotkes negavai...