Tema: Re: pamirsau kas vairavo
Autorius: mindau
Data: 2017-12-05 23:06:46
meluot leidzia, bet baudziamai. ir tik savininko reikalas jis prisiims ta
bauda ar vis tik "iduos" vairavusi.

P.S. tavo pyktis butu lygiai toks pat jei butu baudziama uz draudziamoj
vietoj pastatyta ir nufotkinta tuscia auto? nes nu irgi nesimato kas tuo
metu ja ten pastate.. nu ir blin kokia neteisybe jei del to norima savininka
nubaust..

"Caponi"  wrote in message news:p071ad$l59$1@trimpas.omnitel.net...

Oi tu kūrva kūrva.... Pagal faktą mentai reikalauja (OK, jie ne patys
gal iki to dasimąstė, o jiems tai leidžia daryt LR įstatymai) įvardint
kas vairavo ir ką baust. Bet leidžia pagal situaciją meluot nebaudžiamam
ir be jokios atsakomybės. Aš manau, kad tai nenormalu ir taip būt
neturi. Konkretizuojant - jei inkilai sugedo, fotkina xujovai ir jų
sutaisyt nesigauna, tai prie kiekvino reikia pastatyt po mentuką su
muiline, kad jis po papildomą vadylos feiso kadrą padarytų, nexui ten
taburečių trint. Realesnė opcija - gražint fenus, apart to, kad buvo
masiškai kyšininkaujama (bet čia ne feno, kaip prietaiso, problema),
baudžiamas buvo kaltasis, o ne tiesiog jamamos babkės iš bele ko, man
tai visai tiko.

--
Caponi
Toyota Corolla '07 1.6i