Tema: Re: pamirsau kas vairavo
Autorius: mindau
Data: 2017-12-05 23:14:01
Tamsta tikras, kad ten gavo neskundziama bauda? Ar vis tik informacini
pranesima, kad del ivardinto KET pazeidimo auto SAVININKAS kvieciamas
prisistatyti fotosesijos perziurai?

"Caponi"  wrote in message news:p071qa$lhv$1@trimpas.omnitel.net...

Mano supratimu terminas "baudžiama" yra vartotinas šnekant apie
nusikaltusį, o šiuo atveju niekas tokio net nebando ieškot. Pykstu, kad
babkės tiesiog jamamos iš bet ko ir bele kaip. Ar dabar jau aiški pozicija?

--
Caponi
Toyota Corolla '07 1.6i