Tema: Re: pamirsau kas vairavo
Autorius: Korke
Data: 2017-12-05 00:17:33
nezinau kas ka nusprendzia (cia manau teisejes sprestu, o ne
zaliaskvernis), bet mano atveju nebuvo  net normalios nuotraukos kur
matytusi ne tai, kad veidas, kad matytusi bent zmogus masinoje, rubai,
plauku ilgis. Nezinau ar as budamas menamas vairuotojas jei buciau
nurodytas sefo sutikciau prisiimti kalte matydamas tik masinos nr, ir
pilka spalva per visa langa, zinodamas,kad be manes dar 9 reguliariai
vazineja. O vadovas nemanau, kad turetu zinoti, kas vairavo pries 3men,
ypac kai pas mus istatymai nereikalauja pildyt kelionlapiu siuo atveju.

Todel arba mentai nebando buti gudresni nei yra ir uz nepavykusias
nuotraukas nebando babkiu trest, arba istatymu leidejai pakoreguoja
istatymus, kad numerio savininkas fiz ar jurid pagal nutylejima gauna bauda.

O iki tol kol tai nutiks..., va siame laiske po siuo tekstu prikabinu
foto, kur tavo imones vardu  registruota auto virsijo greiti. Arba
ivardini (be piknaudziavimu aisku) kas vairavo arba susimoki.