Tema: Re: pamirsau kas vairavo
Autorius: Caponi
Data: 2017-12-05 17:18:57
Jau ant nusikaltimų patraukė? OK. Kaip manai, jei su kaimynui prieš
savaitę paskolintu plaktuku gretimam rajone kažkas uždubasins bobutę -
tikrai tikrai tu pats turėsi pristatyt žmogžudį į kaliuzę ir jei to
nepadarysi, tai tave patį be jokių ceremonijų neuždarys (vien dėl to,
kad nepasakei, kas tai padarė)? Ar visgi tuo atveju atitinkamos
institucijos sieks atlikti savo tiesiogines funkcijas ir rasti žudiką, o
ne plaktuko savininką ir ties tuo padėt tašką?

--
Caponi
Toyota Corolla '07 1.6i