Tema: Re: pamirsau kas vairavo
Autorius: Caponi
Data: 2017-12-05 17:10:22
Dar kartą kartoju - aš noriu, kad sistema būtų, ji būtų aiški visiem ir
iki galo, ir veiktų. Nu taip, gal noriu ir per daug, bet gal, kada
nors... Ir tvarka niekada problemų tau daugiau neatneš, laisves gal kiek
ir apribos, bet norint visiškos laisvės (nu ir tai iki tam tikrų ribų),
reikia į negyvenamą salą važiuot :-)
Vadint košę, kurią mes daugely sričių turim Lietuvoj dabar, sistema - nu
sunkiai apsiverstų liežuvis (realiai yra daug mikrosistemėlių, kurios
"apjungtos" į didelį bardaką)... Tai gaunasi, kad ir kovot nėra prieš
ką, net ir norint. Bet va bandyt tas sistemos užuomazgas apipist, tai
kai kam noras kyla ir po to nepasitenkinimais taškomasi nepavykus.

--
Caponi
Toyota Corolla '07 1.6i