Tema: Re: pamirsau kas vairavo
Autorius: Linas Petkevičius
Data: 2017-12-06 08:47:24
Jei man butu aktuali baudos suma, sistema veiktu visai nesunkiai - realaus
automobilio kontrole pas mus dabar gaunasi praktiskai be papildomu
investiciju.

"CodeC"  wrote in message news:p0742m$n7r$2@trimpas.omnitel.net...

o tai savaime reiskia, kad esama sistema neveikia ten kur reikia, ir
veikia ten, kur nereikia. kalti - nebaudziami. nukencia - aplinkiniai.
kazkam tai netgi patinka.

On 2017.12.05 23:44, mindau wrote:
> Nu LP nesuziurejo savo autoukio, kaltas. Baudos sukabintos an jo galvos.
..