Tema: Re: pamirsau kas vairavo
Autorius: Caponi
Data: 2017-12-06 00:40:22
Pasikartosiu - bausmės yra tuo efektyvesnės, kuo jos neišvengiamesnės ir
skaudesnės, nei gaunama pažeidžiant taisykles nauda. Jei bauda nedaug
didesnė nei mokestis už kelias valandas, tai gal labiau apsimoka kasdien
po valandą pastovėt neužsimokant ir gaut baudą kas 10-tą kartą? Ir kodėl
aikštelės savininkai nepastato civilizuotai elementaraus šlagbaumo su
kamera? Nereikėtų nei gavrikam algos mokėt, nei nesusipratimų reguliuot,
bo įvažiavus išvažiuotum tik susimokėjęs. Bet čia jau biškį kita opera,
aš apie nutempimą šnekėjau tada, kai mašinos numetamos draudžiamoj
vietoj ("ne vietoj pastatyta mašina").

--
Caponi
Toyota Corolla '07 1.6i