Tema: Re: pamirsau kas vairavo
Autorius: Caponi
Data: 2017-12-06 00:08:49
Ir žinai nors vieną taip pasibaigusią istoriją? Nes kol kas tai vien
newsuose jau ne vienas sėkmingo melo atvejis pasipasakotas.
Sakai "aš manau, kad galėjo vairuot...." ir ratukas sukasi, kol kas nors
neprisipažįsta, neliepiama galiausiai "prisipažint" savininkui arba
neįvardinamas toliau nei siekia mūsų mentų rankos esantis asmuo. Rizikos
realiai 0.

--
Caponi
Toyota Corolla '07 1.6i