Tema: Re: pamirsau kas vairavo
Autorius: Caponi
Data: 2017-12-05 22:34:37
O vat iš kitos pusės kodėl? Tada sistema axujennai veiktų, mentyne
galėtų vienas IT'šnikas ir viena buhalterė sėdėt, vien per tą sistemą
pusė valstybės biudžeto susirinktų ir nekiltų niekam durnų klausimų. O
jei ir kiltų, tai pasiskųst nebūtų kam, abu darbuotojai ni pri delax... :-)
Win-win.

--
Caponi
Toyota Corolla '07 1.6i