Tema: Re: pamirsau kas vairavo
Autorius: Caponi
Data: 2017-12-05 23:28:52
Kadangi aš žinau iš vidaus kaip dirba valdiškos įstaigos, tai galiu
pasakyt, kad ta mano ne kartą minėta tinginystė yra viena iš esminių
priežasčių. Valstybiniam sektoriuj 99.99% atvejų galioja principas ką
gali padaryt rytoj - jokiu būdu nedaryk šiandien. Kai kuriose srityse
darbai dėl to kemšasi. Sėkmingai susiklosčius aplinkybėm ir sutapus
reikiamų žmonių nuomonėm įstatymai gali būti pakoreguojami pagal
"realybę". Vot ir rezultatas. Ir liūdna yra tai, kad valdininkam tiesiog
niekaip nedaeina kas blogai. Va į temą, nors ir iš kitos operos
istorija. Kadaise pas mus dirbo pora žmonių perėjusių iš BMS'o. Jie gavo
šaukimus į teismą kaip liudininkai, dėl dar BMS'o laikais prieš kelis
metus (nepamenu tiksliai bet ten ~2-3 atgal) įvykusios vagystės. Vienas
iš kolegų po kelinto klausimo iš serijos "o kaip atrodė tas, kuris
vagystės metu stovėjo prie lentynos" neišlaikė ir paklausė "gerbiamas
teisėjau, o jei jūsų po 2 metų paklaus, kaip buvo apsirengęs šio
posėdžio metu 2 eilėj 4 iš kairės žmogus?". Žmogui momentaliai buvo
paskirta bauda už nepagarbą teismui. Vienokia ar kitokia uniforma
neretai žmogų pakylėja į kitą levelį, atsiranda suvokimas, kad jis
dievas, o visi aplinkui privalo paklust. O kurt kažkokią sistemą ir
rūpintis, kad ji realiai veiktų niekam neįdomu - kažkam kažkada kažkokia
idėja kilo, kažkaip prasidėjo realizacija, "įsisavinom" šmotą ES lėšų,
bet pyst - baigėsi kadencija ir psio, viskas tada kažkaip rutuliojasi
sava eiga, palaikoma vietinių uniformuotų dievukų. Vieni ta pustvarke
piktinasi kai su ja susiduria, kiti situacija naudojasi, kažkas apie tai
tik girdėjęs ir džiaugiasi, kad, mol, nusikaltelius dulkina ir taip jiem
ir reikia, o dar kažką nervuoja, kad aplinkui bardakas ir realiai
gręžiamos babkės iš bele ko ir toli gražu ne visada iš nusikaltusių.
Nu bet kaip nors....

--
Caponi
Toyota Corolla '07 1.6i