Tema: Re: pamirsau kas vairavo
Autorius: mindau
Data: 2017-12-05 16:05:29
mano kuklia nuomone, jeigu TP dalinimas i kaire ir i desine yra kasdienis
uzsiemimas, tai uzsirasymas i savo sasiuvinuka ka ir kam kada davei butinybe
kaip minimum.. dar geriau nuomos/panaudos sutarteles. nes kitaip tai
"durnius ir baznycioj musa".

nelabai suprantu tavo isterijos zinant, kad auto naudotis galejai tik pats
arba zmona..

"CodeC"  wrote in message news:p068n7$sm$1@trimpas.omnitel.net...

tu cia specialiai praskipini tuos pusantro menesio ir net du metus nuo
pazeidimo? nes nu jeigu gauciau pranesima, kad vakar virsyjo greiti man
priklausantis auto, tai no problem. jokiu pretenziju niekam nebutu.
dabar tai tiesiog pasityciojimas, o ne tvarka.
siaip ziuriu greitas patrolint. dabar tau ble duotu lapa, piestuka ir
davai surasyk 2 metus atgal kiekviena diena, kur ir kas vairavo visas
tau priklausancias masinas. uz kiekviena klaida - sakykim 100eur
baudele. ok? neuzsinoresi kitos tvarkos?