Tema: Re: pamirsau kas vairavo
Autorius: Caponi
Data: 2017-12-06 00:14:13
Tai niekas nesako, kad be direktoriaus, bet pagal tai, ką pagal LR
įstatymus direktorius įpareigojamas padaryt prevenciškai, kokybiška
nuotrauka yra paprasčiausias ir realiausias būdas įgyvendint teisingumą.
Ir beje, jei jau darom prielaidą, kad inkilas nufotkina, OCRinamas
numeris, tai kas trukdo, kad po 5 minučių nuo pažeidimo užfiksavimo
negulėtų ant stalo šiltas pranešimas automobilio savininkui, kurį su
kitais per dieną prištampuotais pašto kurjeris sekančią dieną iš pat
ryto susirinktų?

--
Caponi
Toyota Corolla '07 1.6i