Tema: Re: pamirsau kas vairavo
Autorius: Caponi
Data: 2017-12-05 22:31:13
Kadangi baudžiamas yra vairuotojas, policininkai ir turėtų baust
nusikaltusius, o ne px ką, nes jų fotoaparatai sugedę ar šiaip xujovi.
Ir ne eilinio piliečio reikalas blogiečius gaudyt. Išimtis - jei tai
vienareikšmiškai būtų aprašyta įstatymuose, tada aš kaip pilietis būčiau
įpareigotas jų laikytis, o jei to nėra - skaitau, kad ir tvarkos nėra, o
mentai - besipinigaujantys tinginiai.
Beje, nieko prisimint manęs įstatymai taipogi neįpareigoja, o gyvenime
ne visada būna, kad tu turi 1 asmeninę mašiną ir su ja apart tavęs tik
žmona važiuoja kartais.

--
Caponi
Toyota Corolla '07 1.6i