Tema: Re: pamirsau kas vairavo
Autorius: DK
Data: 2017-12-05 23:03:17
Paantrinu - mano atveju auto buvo "nušautas" į užpakalį (čia prie Maxima
bazės tas radaras kur nusuktas į Kauno pusę), policija tiesiai šviesiai
pranešė - vairuotojo nesimato.
Aš asmeniškai esu sudalyvavęs fotosesijoje prie Lentvario, tai ten
nuotrauka tokia gavosi, kad galėjo ir "mama Čioli" prisipažint - būtų
suėję.